سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز

تزریق چربی در سینه

    نظر

Image result for ?تزریق چربی در سینه?‎

 

با تزریق چربی در بافت سینه می توان باعث خوش فرمی و حجیم کردن سینه ها شد اما این روش موقتی است و به مرور زمان چربی تزریق شده جذب بدن می شود و در صورت نیاز مجددا تزریق چربی باید صورت گیرد . بعد از تزریق چربی حدودا یک سایز سینه ها بزرگ می شوند چربی گرفته شده از نواحی مختلف بدن بعد از پالایش به سینه تزریق می شود ممکن است چربی گرفته شده پس از ترکیب با پلاکت غلیظ شده و سپس در سینه ها تزریق شود . ماندگاری چربی تزریق شده در سینه ها بین 6 ماه تا چند سال است . افزایش حجم سینه ها با استفاده از تزریق چربی هیچ عارضه ای ندارد زیرا چربی از بافت بدن خود فرد گرفته شده است.

 

زریق چربی در سینه ها برای افرادی مناسب می باشد که چربی کافی در زیر پوست خود داشته باشند و خواستار افزایش حجم زیاد سینه های خود نباشند زیرا با استفاده از این روش حداکثر می توان یک سایز سینه ها را بزرگ کرد و ظاهر زیبایی را در آن ایجاد کرد.

 

همچنین مشکل افتادگی سینه ها با تزریق چربی از بین نمی رود و افرادی که سینه های افتاده و آویزانی دارند کاندید مناسبی برای تزریق چربی نیستند بهترین روش برای برطرف نمودن افتادگی و آویزانی بافت سینه ها جراحی لیفت سینه است.

 

در صورتی که خواستار بزرگ کردن بیش از یک سایز سینه های خود هستید مناسب ترین روش، جراحی پروتز سینه است با استفاده از این روش جراحی فرم بسیار زیبایی در سینه های شما ایجاد می شود حتی اگر میزان افتادگی سینه های شما کم باشد برای رفع این مشکل دیگر نیاز به جراحی لیفت سینه نمی باشد بلکه با استفاده از جراحی پروتز سینه هم می توان سینه ها را حجیم و بزرگ کرد و هم میزان افتادگی اندک سینه ها را برطرف کرد برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه پروتز سینه می توانید به مقاله پروتز سینه مراجعه نمایید و با نحوه انجام این جراحی و انواع پروتز سینه آشنا شوید.

 

مزایای تزریق چربی در سینه

احتمال بروز عفونت و عوارض احتمالی بعد از تزریق چربی بسیار کم است زیرا چربی مورد نیاز از خود فرد گرفته می شود درواقع چربی یک پر کننده طبیعی است.

 

بعد از تزریق چربی می توان بالافاصله نتایج آن را مشاهده کرد و نیاز به مراقبت خاصی نیست و فرد بالافاصله می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر گیرد.