سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز

اقدامات لازم قبل از جراحی پروتز سینه

 

اقدامات لازم قبل از جراحی پروتز سینه

قبل از انجام هر نوع جراحی لازم است اقداماتی صورت گیرد. اولین اقدامی که قبل از جراحی پروتز سینه باید انجام دهید انتخاب یک جراح با تجربه و متبحر است دکتر کاظم زرگری در جراحی پروتز سینه دارای تجربه بسیار بالایی هستند و قبل از انجام این جراحی در زمان مشاوره در رابطه با تمامی اقداماتی که باید، رعایت شود تا بهترین نتیجه ازاین جراحی دریافت شود توضیحاتی می دهند. درزمان مشاوره دکتر کاظم زرگری با توجه با انتظار شما از نتیجه جراحی به شما خواهد گفت که چه نوع از پروتز سینه مناسب شما است و یا از چه نوع برشی برای جایگذاری پروتز در بافت سینه ها استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروتز سینه می توانید به مقاله پروتز سینه مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

در ادامه مطلب به شرح اقدامات لازم قبل از جراحی پروتز سینه می پردازیم تا شما در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید و با رعایت این نکات بهترین نتیجه را پس از انجام این جراحی دریافت نمایید.

 

درزمان مشاوره در صورتی که در اقوام درجه یک شما فردی مبتلا به بیماری سرطان سینه است حتما با پزشک خود اطلاع دهید و در صورت داشتن جراحی های قبلی اطلاعات لازم را در اختیار پزشک تان قرار دهید.

 

مصرف الکل و سیگار قبل از جراحی پروتز سینه باید قطع گردد.

 

درزمان مشاوره حتما در صورتی که مبتلا یک بیماری خاصی مانند تالسمی، هپاتیت، دیابت، صرع و … هستید به پزشک خود اطلاع دهید.

 

از دو هفته قبل از جراحی پروتز سینه مصرف انگور، کشمش ، سرکه، کاری و مشروبات الکی باید قطع گردد زیرا بروی بند آمدن خون اثر منفی دارند.

 

آزمایشات مورد نیاز قبل از جراحی پروتز سینه باید صورت گیرد.

 

از شب قبل از جراحی پروتز سینه نباید چیزی بخورید و ناشتا باشید

 

حتما یک همراه در روز جراحی در کنار خود داشته باشید

 

مصرف برخی از داروها مانند آسپرین،کومادین، ژلوفن و بروفن قبل از جراحی پروتز سینه باید قطع گردد زیرا این داروها اثر انعقاد خون دارند.