سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

لیفت صورت، یک روش جراحی است که به کمک آن علائم قابل رویت پیری را در صورت و گردن بهبود می بخشد. و ساده ترین و مشخص ترین اثر آن جوان تر شدن فرد می باشد.

بخشی از تاثیرات لیفت صورت به شرح زیر است:

 

     لیفت صورت، افتادگی پوست صورت را برطرف می کند.

     لیفت صورت و گردن ، سبب جوانتر و شاداب تر به نظر رسیدن چهره می شود.

    علاوه بر این، لیفت، پوست گردن و صورت را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد.

 

همانطور که می دانید؛ جوانی و طراوت پوست به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن وسال ، نازک شدن پوست، از دست دادن چربی پوست صورت، نیروی گرانش وجاذبه زمین، آسیب نورخورشید، سیگار کشیدن، و همچنین وراثت و عوامل استرس زا ؛ از بین می رود.

روش های جراحی پلاستیک سعی در از بین بردن این علائم دارند. 

 

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

بسیاری از خانم هایی که دارای سینه های افتاده و آویزان می باشند تصور می کنند با انجام پروتز سینه می توانند این مشکل را رفع کنند در صورتی که اگر مشکل افتادگی سینه بسیار شدید باشد با انجام جراحی پروتز سینه این مشکل برطرف نمی شود و باید لیفت و پروتز سینه بطور همزمان انجام شود تا این مشکل برطرف شود و ظاهر زیبایی در سینه ها ایجاد شود.

 

بسیاری از زنان بعد از دوران بارداری و شیردهی  با مشکل افتادگی بافت سینه روبرو می شوند و برای دستیابی به سینه های خوش فرم و رفع این مشکل خواستار جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان می باشند.

 

در واقع پروتز سینه تا حدی باعث لیفتینگ سینه می شود و مشکل افتادگی سینه را حل می کند، درنتیجه پروتز سینه به تنهایی نمی تواند افتادگی سینه ها را درمان کند. همچنین عمل جراحی لیفت سینه اندازه سایز سینه های شما را تغییر نمی دهد و موجب بزرگ شدن و حجیم شدن بافت سینه های شما نمی شود به همین علت اگر شما در کنار لیفتینگ سینه های خود خواستار تغییر سایز و حجیم شدن بافت سینه های خود می باشید جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان برای درمان افتادگی و تغییر سایز سینه ها باید بکار گرفته شود.

 

مزایای لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

در این روش می توان از طریق برش های ایجاد شده در لیفت سینه برای جایگذاری پروتز ها در بافت سینه استفاده نمود در نتیجه برای قرار گیری پروتز ها نیاز به ایجاد برش جدید نمی باشد.

 

کاندیدای مناسب برای لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

افرادی که در کنار افزایش سایز سینه ها برای رفع مشکل افتادگی سینه خواستار لیفتینگ سینه خود می باشند.

 

افرادی که افتادگی سینه های آن ها به حدی زیاد می باشد که با جراحی پروتز سینه برطرف نمی شود.