سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز

جراحی زیبایی لیفت سینه

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.

در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.

اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.

نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.

بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.

 

جراحی لیفت سینه

با گذشت زمان و افزایش سن سینه ها حالت افتاده و آویزانی پیدا می کند در واقع فرم سینه ها تغییر پیدا می کند. گاهی عواملی مانند تغییر وزن شدید، شیر دهی و نیروی گرانش در افتادگی و تغییر فرم سینه ها تاثیر گذار هستند که با استفاده از جراحی لیفت سینه می توان این مشکل را برطرف کرد.

 

نحوه انجام جراحی لیفت سینه

در جراحی لیفت سینه عمدتا برش ها در اطراف نوک سینه به منظور برداشتن پوست اضافی و محکم کردن بافت پیرامون ایجاد می شوند. با حذف پوست اضافی سینه ها به سمت بالا کشیده می شوند و ظاهر زیبایی در سینه ها ایجاد می شود.

 

در صورتی که نوک سینه بزرگ باشد در حین جراحی توسط جراح کوچک می شود.

 

سوالات رایج در لیفت سینه

در صورتی که شما برای برطرف کردن مشکل افتادگی سینه های خود خواستار جراحی لیفت سینه باشید طبیعی است که سوالاتی در ذهن شما بوجود آید که در این قسمت به بررسی برخی از سوالات مهم و پاسخ آن ها می پردازیم تا قبل از انجام این جراحی اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

آیا با لیفت سینه، سایز سینه ها تغییر پیدا می کند؟

 

جراحی لیفت سینه به منظور رفع افتادگی سینه ها صورت می گیرد نه تغییر اندازه سینه. ممکن است پس از جراحی لیفت سینه، سینه کمی کوچک تر به نظر برسد. در صورتی که شما علاوه بر رفع افتادگی سینه های خود خواهان بزرگ کردن وحجیم کردن بافت سینه های خود هستید جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان را باید انجام دهید.

 

 آیا جراحی لیفت سینه عوارضی دارد؟

 

این جراحی همانند سایر جراحی های دیگر می تواند عوارضی داشته باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

 

عدم تقارن در سینه ها

لخته شدن خون

زخم و اسکار

خونریزی

آیا بعد از لیفت سینه می توان باردار شد؟

 

لیفت سینه در عملکرد سینه اختلالی ایجاد نمی کند و امکان بارداری بعد از جراحی لیفت سینه وجود دارد. اما بهتر است بعد از دوران بارداری و شیردهی این جراحی انجام شود.